שיווק בגוגל

שיווק בגוגל היא אחת הדרכים האפקטיביות והמהירות להשגת תנועה ממוקדת ואיכותית לאתר האינטרנט/לדף נחיתה. משום שגוגל יכול לייצר לנו גישה ל"קהל חם", כזה אשר מחפש את השירותים/המוצרים שלנו. אולם, התחרות בשוק אינה קלה; כל עסק מעוניין להימצא בראש תוצאות החיפוש הקשורים לתחום האתר. ולכן, נדרשת עבודה יסודית, יצירתית, מתוכננת ועקבית.

הכירו את 2 שתי האופציות הקיימות לקידום האתר בגוגל:

קידום ממומן (PPC)

קידום ממומן הוא – Pay Per Click, כלומר תשלום פר הקלקה על המודעה שלך. קידום זה מונה שלושה יתרונות בולטים – תוצאות מהירות ומיידיות של תנועה לאתר, יכולת מדידה מדויקת של הקמפיין מהרגע הראשון ומדידה של כדאיות והשארת פרטים באתר/דף נחיתה. הצלחת הקמפיין תלויה בעבודת התחקיר הראשונית של מחקר מילות חיפוש מקיף ומונה את הגורמים הבאים; בחירת מילות מפתח רלוונטיות, בניית קמפיינים אשר יניבו את מדד הרלוונטיות הגבוהה ביותר מול גוגל לעסק שלך, נקיטה בטכניקות מקצועיות להוזלת הקלקות וכמובן גם המרות (השארת פרטים).

ברוב התחומים מומלץ גם לייצר קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש), לכל מי שהיה אצלנו באתר ולא קנה או השאיר פרטים. לאחר הקמת הקמפיין יש לעשות אופטימיזציות רבות על מנת לשפר ביצועים לאורך כל הדרך.

קידום אורגני (SEO)

קידום אורגני הוא – Search Engine Optimization, אופטימיזציה לדרישות מנוע החיפוש לאתר. הקידום פועל באמצעות טכניקות שונות כגון – התאמת האתר למנוע החיפוש, הזנת תכנים עם מילות מפתח רלוונטיות, קישורי חוץ ופנים בצורה מאוזנת, ביצוע מחקר מילת מפתח וכו'. קידום אורגני הוא תהליך הדורש סבלנות, יצירתיות ועקביות בו זמנית במטרה להגיע לתוצאות טובות.

חשוב לציין כי את התוצאות בקידום האורגני ניתן לראות רק לאחר מספר חודשים, בהתחשב בכך כי גוגל נותן העדפה לתוצאות בקידום ממומן, ולכן מומלץ לשלב בין קידום אורגני לממומן. השילוב המנצח יוביל לתוצאות מידיות, כלומר להופיע באופן מידי בדף הראשון באמצעות קידום ממומן דרך Google Adwords.  

תהליך שיווק בגוגל נעשה בליווי והתאמה אישית וכולל את הכרת אופי בית העסק, קהל היעד, שילוב מסרים מתאימים, ניתוח ומחקר שוק. אלו יובילו לתוצאות אפקטיביות. על מנת לייעל את הקמפיין הנבחר, אני באופן מתמיד בוחן את יעילות הקמפיינים בעזרת כלים ייעודיים כגון גוגל אנליטיקס ועוד, במטרה למקסם את התוצאות .

שיווק נכון בגוגל הוא תהליך מורכב.

כצעד ראשון השאר לי פרטים ואחזור אליך על מנת שאוכל לבצע עבורך ניתוח ראשוני לעסק שלך ללא עלות