ייעוץ שיווקי פרקטי

העידן הטכנולוגי מציע מגוון אפיקי פרסום מהירים ומסקרנים כאחד עבור בעלי עסקים. רוב אפיקי הפרסום אכן יכולים להפיק רווחיות, אולם לא כל אפיק פרסומי מתאים לכל עסק, קהל יעד רלוונטי או לשירות/מוצר מסוים. יוצא מכך, שבעלי עסקים רבים מעוניינים לדהור אחר האפשרויות החדשניות הנוצצות ולא מתמקדים בבחירה נכונה של אפיק על פי אופי העסק שלהם, עניין הגורר השקעת כספים בצורה לא נבונה עבור העסק.
שיווק נכון מתחיל בהבנת מלאה של מאפייני העסק החל ממוצריו/שירותיו, מיקוד, תכנון ובניית אסטרטגיה, התאמה לקהל היעד ובחינת אפיקים רלוונטיים לפי תקציב. התוצאה – התאמת אפיקי פרסום ממוקדים שיניבו רווחיות טובה יותר לאורך זמן, לצד בקרה ושליטה מלאה על התקציב.
זירת השיווק החדשנית מתחלקת ל-2 , יועצים וגופים אשר ייקחו את התוכניות שנבנו ליישום וביצוע.
אולם, ככל שהזמן והטכנולוגיה מתקדמים, ניתן לראות פערים גדולים בין התכנון לביצוע.
אני בחרתי להציע לכם את השילוב של השניים.

שירות ייעוץ שיווקי באוריינטציה יישומית, מה זה אומר?

  • פגישה ראשונית במטרה להכיר את פעילות הליבה של בית העסק והנפשות הפועלות.
  • בחינת המתחרים וביצוע מחקר שוק.
  • הגדרת המוצר/שירות הכלכלי לעסק והתאמתו לקהלי היעד.
  • גיבוש אסטרטגיה שיווקית ובניית תמהיל שיווקי.
  • המלצה על מדיות המתאימות לקהל היעד ואופי המותג.
  • בנייה ויישום ההמלצות בכל המדיות השונות.
  • מעקב ובקרה אחר התוצאות ושיפור התוצאות באופן מתמיד.


שירות ייעוץ שיווקי מתאים עבור מוצרים ושירותים מגוונים בתעשייה ועבור כל בית עסק, וניתן בהתאמה אישית עבור הצרכים השונים. אשמח לשתף אתכם בידע הרב שצברתי במהלך עבודתי ולמצוא עבורכם פתרונות ממוקדים שיאפשרו לכם להימצא בחזית הבמה ולהגיע אל קהל היעד שלכם.

רוצים להפיק את המרב מהתקציב השיווקי?

אתם לא בטוחים בבחירות שעשיתם בעבר ובהווה?